  • Data: 2010-04-02 19:41:01
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:

    > Odniosłem wrażenie będąc w Urzędzie, ze skoro są dwa adresy, wiec jest
    > niezgodność, wiec niekoniecznie...
    > Trudno to zrozumieć, ale inaczej po co weryfikacja zgodności adresu?

    > Na fakturze jest imie i nazwisko i w dowodzie rejestracyjnym tez te
    > samo imie i nazwisko, tylko ulice w adresach sa inne :-(

    A to ulica sprzedaje samochod?
    Jest NIP sprzedajacego. W 21 wieku polaczenie NIP'u z PESEL'em > adresem
    zameldowania/zamieszkania nie powinno raczej stanowic problemu. Tym
    bardziej dla urzedu panstwowego. Wiem, wiem, jest to problem, bez
    zaswiadczen i notarialnie potwierdzonych kwitow sie nie obejdzie.

    Oczywiscie to czysta teoria. Marzy mi sie, ze kiedys, w tym kraju wejde
    do DOWOLNEGO urzedu lokalnego i zalatwie swoje sprawy nie jak
    mieszkaniec miasteczka X, tylko jak obywatel Polski. Dobra, napilem sie ;)

    MarcinJM