  • Data: 2010-04-02 20:39:57
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Apr 2010, Papa5merf wrote:

    > najpierw spytam się ciebie w jakim celu wprowadza się do dokumentuf
    > urzedowych taki pojęcia jak miejsce zamieszkania, czy adres zamieszkania?:O)

    Uprzejmie proszę o zapoznanie się z regularnie powtarzaną prośbą,
    aby oddzielić moje stanowisko dotyczące stwierdzeń *JAK JEST*
    wg prawa, od ewentualnego (niekoniecznie wyrażanego) stanowiska
    na temat "czy uważam że tak powinno być".
    Nie, wielokroć NIE UWAŻAM.
    Tyle, że ustawodawca ma to gdzieś.
    Jego (ustawodawcę) pytaj, nie mnie.
    Nie wiem w jakim celu.
    Wymaga - tyle stwierdzam.
    Wystarczy?

    > po drugie to w dokumentach prawnych i urzędowych nie można stosowac
    > wielkoznacznych pojęć potocznych,

    Nie są "wielkoznaczne", ba, przez ustawodawcę zostały uznane
    za dostatecznie *jednoznaczne* - na tyle, że nie widział potrzeby
    ich definiowania.
    I jak wyżej - goto Warszawa ul. Wiejska, to nie ja pisałem
    i głosowałem ustawy.
    Kolejna sprawa, to fakt że jak najbardziej MOŻNA, wbrew temu
    co piszesz, omawiana tematyka jak najbardziej dowodzi.
    I jak wyżej - z pretensjami do Sejmu, nie do mnie.

    > bo kto będzie interpretował ich znaczenie,
    > urzędnik czy wypełniający?:O)

    A to już Twoje lenistwo bądź inne formy niechęci rozważenia.
    Przecież to oczywiste (kto będzie) - któżby inny, jak nie
    Wysoki Sąd?

    > to wywiedz mi pojęcie "miłość kultury" z definicji "miłość fizyczna" oraz
    > "kultura fizyczna" ?:O)

    Nie widzę takiej potrzeby - wyrażam nadzieję, że ustawodawca nie okazał
    się aż tak <wpisać dowolnie wybrane określenie>, aby TAKIEGO określenia
    użyć w ustawach.
    A jeśli to Twoja imaginacja, to cóż - nie świadczy o ustawodawcy,
    a o Tobie (od znajomości prawa do wnioskowania).

    > wybacz, ale z tą niepoczytalnoscią to chyba ty masz poważne problemy:O)

    A to Twoje zdanie.
    W świetle "propozycji" które przedstawiasz wcale nie czuję się urażony :>

    pzdr, Gotfryd