  • Data: 2010-04-03 13:59:14
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Apr 2010 11:38:44 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie sugeruj się tym, że wiesz co to jest Wedel. Załóż że w tym miejscu
    > może występować dowolne inne nazwisko. Więc dalej nie wiesz czy chodzi o
    > Wedla Jana czy o Jana Kowalskiego.

    No to jeszcze raz: nazwisko może brzmieć dowolnie, więc w sumie każda
    nazwa fantazyjna może brzmieć jak nazwisko ("Wedel", "Pudel", "Pies",
    "Komputronik"). Istotne, by nie przybrało to szyku "imię nazwisko imię
    nazwisko", ponieważ zgodnie z kc w firmie jest oznaczenie na jedno imię i
    nazwisko.
    W przykładzie, który wczoraj uznałeś za prawidłowy był podany właśnie
    taki układ: imię nazwisko, imię nazwisko.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl