  • Data: 2010-04-02 20:17:08
    Temat: Re: Rejestracja samochodu cz 2
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Apr 2010, Cavallino wrote:

    > Chyba odwrotnie.

    Nie, dokładnie tak. Może zbyt skomplikowaie wyraziłem.

    Firma jest oznaczeniem *przedsiębiorcy*, osoby, a nie przedsiębiorstwa
    (czyli wszystkiego czym owa osoba w ramach DG zarządza).
    Potoczne określanie "firmą" przedsiębiorstwa jest z gruntu (prawnego)
    błędne. Przedsiębiorstwo można opisać np. marką.

    pzdr, Gotfryd