  • Data: 2020-10-12 16:58:38
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC52B4102792Fbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >No w sumie genialne.
    >A jak ksiadz kradnie to wysłac go tam gdzie wszyscy kradna.

    No ale jak ksiadz lubi dzieci, to wyslac go do kraju, gdzie pedofilia
    nie jest nadzwyczajnie karana, to afery nie bedzie :-)
    A moze nawet w jakim stopniu akceptowana - i nikogo nie dziwi, ze ma
    mlodą utrzymanke.

    >A jak trafi sie jakis morderca to moze wysłać go w miejsce gdzie sie
    >toczy jakas wojna? To sobie postrzela...

    O ile to to samo ... ale wielu - zwyklych ludzi, nie ksiezy, sami sie
    tak wysylaja, i tylko nasz kodeks ma jakies pretensje ...

    >Ale mozeby tak na czas sledztwa po prostu odizolowac go od dzieci?

    Tylko jak - zamknac w klasztorze, czy odsunac od nauki religii ?
    A przeniesienie na inna parafie to jest zle ?

    Teraz, jak religia przedmiotem szkolnym, to troche nieporecznie - kto
    ma wystawic oceny ?

    > Wiesz, podejrzany brzmi poważnie. Ale my tu o jakiś pomówieniach
    > piszemy.

    No wlasnie - prokurator prowadzi sledztwo, czy ktos zadwonil do kurii
    ?

    >Przeraza mnie to co piszesz...
    >Wy tam tak prowadzicie sledztwa? Na takim samym poziomie logiki?

    Ale czy nie tego sie domagasz ?

    Co prawda pamietam, jak tam kiedys pisali, ze całą jeleniogorską
    drogówke zawiesili, bo sie uzbierało zarzutów.

    J.