  • Data: 2020-10-12 18:03:24
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A dowody masz? Bo inaczej rzekome :-)
    > [...]

    Czy ukrywanie przez dziesięciolecia przez Francję obywatela Francji
    (francuza) pedofila Polańskiego przed sprawiedliwością stanu Kalifornia
    jest rzekome czy prawdziwe?

    <cynizm> On przedstawia wersję oskarżenia. IMHO Moralnie ma znacznie
    więcej racji niż w przełożeniu na realia KK i KPK. Podjął się zadania
    selektywnego umoralniania "prawników". Ile zarobi solidnie umoralniony
    adwokat/obrońca (w sprawach karnych)? </cynizm>

    --
    A. Filip