  • Data: 2020-10-12 17:52:39
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f81b47b$0$537$6...@n...neostrada.
    pl...
    rze%C5%9Bcija%C5%84stwa

    >Poszukam. Czuję, że może być fajne. Jeden z Biskupów zakazał wiernym
    >swojego kościoła kategorycznie rozmawiać ze mną o tematach z wiary po
    >tym, jak próbowałem go przekonać do mojej prywatnej "korupcyjnej
    >teorii
    >zmartwychwstania Chrystusa".

    Dawniej by cie spalili na stosie, czy tam w inny sposob usmiercili za
    bluznierstwo, a dzis tylko zakaz rozmow na temat wiary ? :-)

    Swoja droga musisz byc naprawde znany, skoro biskup tak sie angazuje
    :-)

    >Chrześcijanie są po prostu ludźmi i nie widzę powodu, by jakoś
    >szczególnie mniej przestępstw popełniali.

    Ta, w chrzescijanskim kraju zyjemy ... ale moze nie masz masz
    porownania z innymi religiami :-)

    > Poszukaj danych o wyprawach
    >krzyżowych, gdzie pod pozorem szerzenia wiary dopuszczano się masy
    >niegodziwości. Wprowadzając na ziemiach Słowian chrześcijaństwo też
    >się
    >nie patyczkowano, ale to było dawno. Poczytaj, jak się odbył desant
    >na
    >Amerykę.

    W jakim sensie i o ktory desant chodzi ?

    J.