  • Data: 2020-10-12 17:52:50
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.10.2020 o 16:47, J.F. pisze:

    > Teraz jakos nie w 3 klasie ?

    U nas nie.

    > "za dziecka" liczymy do 15 lat ?

    No raczej nie. Kodeks cywilny i Ustawa o postępowaniu w sprawie
    nieletnich, to tak do 13 roku definiuje.

    > Kosciol nie naciska po komunii na msze co tydzien, ze spowiedzią ?

    Trudno mi powiedzieć, ale wątpię. Pamiętam, ze się karteczki z
    pierwszymi piątkami miesiąca dostawało, a te jak wiadomo raz w miesiącu są.

    > I o ile w kosciele przy konfesjonale to rzeczywiscie warunkow nie ma, to
    > co za problem zaprosic niektorych do spowiedzi na plebanie, bo tam obiad
    > stygnie ...

    Toteż takie praktyki należy ukrócić.

    --
    Robert Tomasik