  • Data: 2007-01-07 00:55:41
    Temat: Re: Przykra sprawa kolegi (narkotyki)
    Od: "Karolll" <K...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro piszesz, że 6 miesięcy w zawieszeniu nie jest dla Piotra straszne,
    > to spokojnie możecie iść na rozprawę.

    Chłopak po studiach chce robić aplikacje. Bez papierka o niekaralności może
    o niej zapomnieć, a ja chce mieć kiedyś przyjaciela prokuratora :).

    > Wyroki Boskie, a tym bardziej sądowe nikomu nie są znane.

    A nie było nigdy podobnej sprawy? Przecież musi być jakiś precedens...

    Ja życzę wam uniewinnienia :-)

    Mam nadzieje że Piotrek nie będzie skazany.W sumie nie powinien być.
    Przestępca z niego żaden.

    Karol