  • Data: 2007-01-07 01:34:09
    Temat: Re: Przykra sprawa kolegi (narkotyki)
    Od: "Karolll" <K...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czasem tak jest, mowisz prawdę nie dają wiary - kłamiesz daja

    Czyli w sądzie jak z kobietami ? :)

    > Jak chcesz, w momencie przyznania się do winy prosisz sąd o poddanie sie
    > dobrowolnemu ukaraniu,

    Nie mam zamiaru dobrowolnie poddawać się niczemu, bo o nic nie jestem
    oskarżony, ale rozumiem co masz na myśli :).

    > zaproponować samą grzywnę - zobaczysz co powie prokurator :-)

    Myślę że dobrym rozwiązaniem byłaby np. grzywna w zawieszeniu, ale jak już
    mówiłem moim zdaniem powinien on zostać uniewinniony.

    > Nie, 2 lata o 5 gram amfetaminy, której nawet nie widziałem.

    To widzę ze nie ty jeden masz pecha :). A jak myslisz jaki będzie koszt
    adwokata w tej sprawie? Jeden radca prawny określił sprawę jako błahą, i
    powiedział że adwokat więcej niż 1000 zł nie weźmie, jesteś w stanie się do
    tego przychylić?

    Karol