eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzychodze do sklepu - karta drozej › Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
  • Data: 2010-05-17 00:03:49
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:
    >> Tak więc bardzo proszę byś wskazał odpowiedni zapis.
    > Oprę się na BPH, bo najszybciej znalazłem. Pozostałe banki mają podobny
    > mechanizm działania.

    Robert, na mitologię II PRL, co ty za bzdury wypisujesz?! Dałem Ci pełną
    swobodę wyboru regulaminu lub umowy i nie podałeś ani jednego konkretu?
    Toż przecie miało to być łatwe, bo wszystkie regulaminy "tej materii są
    jednakowe".


    > Pod linkiem
    > http://www.bph.pl/res/docs/karty/regulaminy/regulami
    n_kart_kredytowych_bph.pdf
    > masz regulamin kart kredytowych. W §2 pkt 32 zdefiniowano pojęcie
    > Transakcja bezgotówkowa - Zapłata (Minimalne Spłaty). Pod adresem
    > http://www.bph.pl/res/docs/karty/TOIP/toip_to_bph_au
    tokartazakupowazlotowka.pdf
    > masz TOiP. W pkt 1.1.a masz, że taka zapłata jest bez opłat.

    I chcesz stwierdzić, że umowa zawarta z bankiem reguluje umowy klienta
    ze sprzedawcami? Chcesz też stwierdzić, że bezpłatna usługa transakcji
    bezgotówkowej zobowiązuje sprzedawcę a nie bank? Idąc tym koślawym
    tokiem rozumowania zerknij na kolejną pozycję w TOiP (1.1.b. Transakcje
    bezgotówkowe, Stałe Spłaty). Otóż ta usługa bezgotówkowa jest... PŁATNA!
    Czyli jednak sprzedawcy mogą pobierać prowizję? :]


    > Albo próbuje Ci nagle sprzedać towar w cenie
    > wyzszej, niż wystawiona i narusza przepisy o cenach

    Dobrze, że masz w zanadrzu stały i jedyny argument w tego typu
    dyskusjach to możesz się wycofać na z góry upatrzone pozycje. :))
    Chociaż argument ten nijak się ma do zadanego pytania...


    > albo próbuje pobrać
    > prowizję od transakcji kartowej i narusza swoją umowę z systemem
    > akceptacji kart

    Już napisałem, że nie interesują mnie umowy przedsiębiorców prywatnych,
    których to umów stroną nie jestem.


    > w ktorej *z tego co wiem* jest zakaz naliczania tych
    > prowizji.

    To co ma wpisać klient w reklamacji skierowanej do banku? Że niniejszym
    reklamuje, bo z tego co pan Tomasik wie to sklep się zobowiązał przed
    centrum rozliczeniowym do niepobierania prowizji? :> I co do tej umowy
    ma bank lub klient? :>


    > Ów zakaz pośrednio właśnie wynika z umów zawieranych z
    > klientami przez banki.

    Powtórzyłeś tezę zamiast dowodu. Wciąż go oczekuję.


    mi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1