  • Data: 2010-05-17 04:15:10
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mi wrote:

    > Już napisałem, że nie interesują mnie umowy przedsiębiorców prywatnych,
    > których to umów stroną nie jestem.

    Strona nie jestes, ale mimo wszystko w niej uczestniczysz.
    Bo w umowie pomiedzy sklepem i acquierem mowa jest wlasnie o tobie, tym
    szarym żuczku wobec ktorego sklep zobowiazal sie nie pobierac prowizji
    za płacenie kartą.

    Jak dla mnie, to mi to zwisa.
    Bo co mi za rożnica, czy sklep mi wystawi cene 27 zl i zechce 3 zl
    prowizji, czy tez napisze 30 zl z dopiskiem, opłata kartą gratis.
    lub wielkim literami napisze: promocja 10% gratis przy zapłacie gotówką.
    Człowiek podobno myślący jest i potrafi sobie policzyć ile zapłaci za
    towar. Chociaż ostatnio coraz bardziej w to powątpiewam, bo jak widze
    głupotę ludzką, to się scyzoryk w kieszenie otwiera.

    Uważam, że powinni te zapisy w umowach zniesc.
    Wowczas sklep bedzie pobieral sobie prowizje i rynek sam ureguluje, czy
    mi sie oplaca skoczyc po gotówkę, czy też iść do sąsiada, który wolał to
    wrzucić w swoje koszty i nie drażnić klienta.
    I zaraz się okaże, że nikt sie dodatkowymi oplatami chwalic nie chce,
    wrzuci to w koszty i temat sie skonczy, tak jak sie skonczyl temat braku
    sznurka do snopowiązałek.