  • Data: 2015-11-05 11:02:24
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 października 2015 12:08:59 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:

    > Poza tym drony z definicji są bezzałogowe i pozbawione możliwości
    > zabierania pasażerów (spojrzyj nawet najprostszych źródeł jak wiki).
    >
    > Przy takiej logice myślenia nie dziwi, że wyciągasz jakieś dinozaury w
    > formie e-mail...
    > W XXI wieku to zniedołężnienie (Andrzej sam wybrał taką retorykę).

    Dopiero teraz trafiłem na ten post.

    Pogadamy za 100 lat.
    50 lat temu na lampowym czarno-białym tv oglądałem "Space 1999"
    gdzie mieli takie coś co nazywa się teraz smartfon.

    Jak teraz można transportować kamerę to za 100 lat można i ludzi
    i nadal będzie to bezzałogowy, bo załoga to pilot i stewardessa.

    Ja wybiegam w przyszłość, która zmieni wpisy w Wikipedii.

    Andrzej.