  • Data: 2015-11-30 15:09:19
    Temat: Re: Przetarg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 14:11:34 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Do dużego miasta?
    40tys
    > Do małych miast (np. powiatowych w mazowieckiem czy w kieleckiem) czas
    > doręczeń i zwrotów przez InPost trzeba liczyć w tygodniach.
    Polecony allegro i paczkomaty to zawsze się w obrębie tygodnia wyrabiają.
    Zwykły list "polecony" InPostem do Poznania wysłany adresat dostał po 8 dniach
    roboczych. Drążyłem temat i okazało się że w Poznaniu był po 2 dniach tylko zator w
    ich oddziale w Poznaniu był dwutygodniowy. Po telefonie dopiero dostarczyli. Na
    Allegro i paczkomaty chyba maja jakieś priorytety bo tam zatorów nie ma wg moich
    obserwacji