  • Data: 2015-12-01 12:32:03
    Temat: Re: Przterg na korespondencję sądową 2016-2018
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8a813e4b-9a7d-4492-8c3b-3726f18a0728@go
    oglegroups.com...
    >InPost wygrywa;)
    >3 przesyłki wysłane do mnie w poniedziałek 23-go- dwie InPostem jedna
    >Poczta Polską.
    >Inpost dostarczył dzisiaj, Poczta Polska wg ich strony śledzenia
    >przesyłek "Przekazanie przesyłki do doręczenia"
    >Jakiś korek na PP
    >Przesyłka kurierska Poczty Polskiej nadana do mnie w piątek ciągle ma
    >status "nadanie przesyłki"

    23-go wyslane ? Kosmos jakis.

    W piatek rano kupuje cos na allegro od firmy, po poludniu przychodzi
    e-mail "sprzedawca nadal numer przesylki".
    Wieczorem status w Inposcie ciagle "czeka na odbior od wysylajacego".
    W sobote o 14-tej przychodzi sms "paczka czeka na odbior w
    paczkomacie" ...

    No ale moze po mieszkaniach to sie tym im doreczycielom biegac nie
    chce.

    J.