eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacja › Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Data: 2007-01-27 14:09:23
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik " Nixe" <nixe@fałpę.pl> napisał w wiadomości
    news:epf8cp$2oaq$1@news.mm.pl...
    > X-No-Archive:yes

    > I właściwym powiadomieniem jest wysłanie wezwania listem poleconym.
    > Często wystawiona faktura stanowi jednocześnie wezwanie do zapłaty.
    > Faktury wysyła się również w powyższym trybie i naprawdę nie ma nigdzie
    > wymogu, by miały być one wysyłane jako ZPO.

    Ale ty jesteś uparta... nie ma takiego wymogu, bo wymogiem jest jedynie
    to, aby odbiorca mógł się z nim zapoznać - równie dobrze możesz wysłać
    osobistego posłańca, który ten list dostarczy, lub wyśpiewać mu go
    pod drzwiami, o ile będziesz w stanie udowodnić, że było to skuteczne
    powiadomienie. A wezwanie do zapłaty razem z fakturą też jest niewiele warte
    i było o tym na pl.soc.prawo całkiem niedawno.

    > Co ciekawsze - taka TP wysyła faktury i wezwania zwykłymi listami i tutaj
    > dopiero zaczynają się schody. Żeby było śmieszniej, to jest to zgodne z
    > regulaminem TP i abonent nie ma nic do gadania. Słyszałeś kiedyś o sprawie
    > wygranej przez abonenta dlatego, że TP nie była w stanie przedstawić
    > dowodu nadania faktury czy wezwania? Bo ja nie :)

    Bo podpisujesz regulamin w którym zobowiązujesz się w przypadku braku
    faktury do powiadomienia o tym fakcie TP S.A. Poza tym mówiliśmy o czymś
    innym. Sprawę masz wygraną, jedynie z zasądzeniem zwrotu kosztów może być
    różnie.


    > --
    > Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1