  • Data: 2019-04-15 21:33:39
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Intrygująca konstatacja.

    Jak dla kogo. Ja uważam, że od policjanta można wymagać samodzielnego
    myślenia i oceny, ty że nie. Widać nikt nikogo nie przekona.

    > Nie chcę powiedzieć, że generalnie obowiązek meldunkowy od kilku lat
    > próbują zastąpić obowiązkiem podania adresu do korespondencji. W tym bym
    > w ogóle wymierania tego obowiązku upatrywał.

    Jakie to ma znaczenie? Jest karalne i tyle. Chcesz powiedzieć, że tu
    akurat "prawodawcy się coś pojebało"?

    > Komu?

    Pytanie na IQ - a jak myślisz?

    > No i reaguje, jak sie dowiaduje, że ktoś nie dopełnił :-)

    Hm - więc jak tam u ciebie z obowiązkiem meldunkowym, bo nie odpowiedziałeś?

    Ponieważ wyciąłeś część zasadniczą - co prowadzi cię do wniosku, że
    obowiązek meldunkowy można potraktować jakby się jednak "prawodawcy coś
    pojebało", a rowerzystę po grilu w parku traktować śmiertelnie poważnie.

    Tak czy inaczej doceniam sam fakt, że zacząłeś samodzielnie myśleć i
    oceniać, choć w jednym przypadku - zawsze jakiś początek. Po prostu
    jestem ciekawy dlaczego w jednym przypadku nie dopuszczasz wogóle
    możliwości samodzielnej oceny, a w drugim arbitralnie stwierdzasz, że
    winni są inni?

    Shrek