  • Data: 2019-04-15 21:45:58
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie? A jakie to ma znaczenie. Mieszkam w swoim domu i nie widzę
    > powodu, bym nie był w nim zameldowany.

    Hehe - jak Karczewski. To zamach na urząd, obrzydliwe metody, spiseg,
    ale brak prostego potwierdzenia lub zaprzeczenia;)

    > Też nie wiem. To nie moja konstatacja, tylko Twoja i nie widzę powodu,m
    > bym miał ją uzasadniać.

    Nie twoja powiadasz? To nie ty pisałeś, że skoro prawodawca nie
    określił, że nie należy ścigać rowerzystów w parkach to należy? To nie
    ty pisałeś, że to przecież nie wina migających się od obowiązku
    meldunkowego więc nie należy?

    > Boję się, że nie rozumiem, o czym piszesz.

    Czyli jednak nadzieje były przedwczesne;)

    Shrek