  • Data: 2019-04-16 06:08:23
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty już normalnie odlatujesz! To, że mieszkam w swoim domu, to jest
    > zamach na urząd?

    Ty odlatujesz - piszę tylko na że na pytanie o obowiązek meldunkowy u
    ciebie tworzysz skomplikowanie zdanie złożone z którego jednak
    bezpośrenio nie wynika, czy ten obowiązek spełniłeś czy nie. Dostrzegam
    analogie do marszałaka karczewskiego, który mimo długiej wypowiedzi nie
    zaprzeczył że ruchał nieletnie prostytutki;)

    > Już Ci wiele razy proponowałem lekturę pierwszych kilkudziesięciu
    > artykułów kodeksu karnego - ale ze zrozumieniem. Pojął być przykładowo,
    > na czym wina polega.

    Napisz konkretnie o co chc chodzi, bo tak jakby z jehowym rozmawiać -
    "przeczytaj w biblii".

    > Najwyraźniej.

    Szkoda.