eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <5e558f25$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@w...eu>
    <5e560c62$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e56aaaa$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e56d417$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Date: Thu, 27 Feb 2020 14:23:45 +0100

    dyskusyjnych:5e56d417$0$541$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 26.02.2020 o 18:24, J.F. pisze:

    >No skoro nagranie leżało w sejfie u komendanta, to raczej samo się
    >tam nie znalazło...

    >A tak właśnie było?

    Jakos tak sie komendant tlumaczyl, a prokurator nie protestowal, wiec
    chyba tak bylo.

    >No pewna różnica jednak jest.

    Jak mnie stawiaja zarzut z czapy, to zle, jak policjantowi - to bardzo
    dobrze :-P

    >Jakiej kuli?

    Takiej normalnej, pistoletowej.
    I co - bez sekcji, na podstawie kamerki z tasera skazac za
    spowodowanie smierci ? :-)

    >Na nasza wersja jest taka, że policjant trafił obywatela:(

    >A nawet jak nie, to udowodnij, że chwilę wcześniej nie przekręcił się
    >nagle i jak go samochód trafił to już nie żył:P

    W niektorych przypadkach moze tak byc.
    Zawal trafi na ulicy, przewroci sie ... na jezdnie, prosto pod kola
    pojazdu.

    >Komendant chyba troszkę pokomendantował jeszcze... bo na emeryturę
    >zdążył.

    A co tu komendant winny ? Prokuratora wezwal.
    Wiec o tych sprawcow/sprawce pytaj.

    >A konieczne jest najpierw zdanie prokuratora? Bo wydaje mi się, że
    >byli policjanci co wylatywali za mniesze sprawy.

    Oczywiscie, np w/w komendant.
    Ale ... jak chcesz uzasadnic wyrzucenie, jesli nic nie wiesz, dowody
    ma prokurator, a nawet jesli cos tam wiesz, to nie mozesz ujawnic w
    czasie sledztwa ?

    >Takie dobrowolne jak między klerem a ministrantami...

    Zdaje sie, ze malo ktory tam narzeka na taki typowy gwalt, z uzyciem
    przemocy.
    Raczej na osaczanie, wykorzystanie sytuacji.

    J.