eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-27 19:51:12
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2020 o 14:23, J.F. pisze:

    > Jak mnie stawiaja zarzut z czapy, to zle, jak policjantowi - to bardzo
    > dobrze :-P

    Naprawdę sądzisz, że jak jest trup i nagranie trzech gości bijącego
    skutego, obecnego już trupa, traktującego go taserem niezgodnie z
    instrukcją i duszącego to zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci jest
    z dupy wzięty? No można naprzykład porównać z zarzutem zniewarzenia
    pomnika koszulką z brzydkim i obraźliwym słowem na "k";)

    > Takiej normalnej, pistoletowej.
    > I co - bez sekcji, na podstawie kamerki z tasera skazac za spowodowanie
    > smierci ? :-)

    Wybacz - nie łapię.

    > W niektorych przypadkach moze tak byc.
    > Zawal trafi na ulicy, przewroci sie ... na jezdnie, prosto pod kola
    > pojazdu.

    No właśnie - ergo za potrącenie nie wolno karać, wszak nie udowodnisz z
    zbsolitną pewnością, że ofiara i tak była stara i chora, więc mogła się
    przekręcić ułamek sekundy wcześniej. Tylko jednak nie wypada, żeby
    organy państwa jakim jest prokuratura leciały w chuja. A może już
    wypada, skoro nikogo to nie dziwi, a wychodzi na to że prok generalni i
    min niesprawiedliwości ma za żonę... zresztą nieważne.

    > A co tu komendant winny ? Prokuratora wezwal.
    > Wiec o tych sprawcow/sprawce pytaj.

    Sprawca został zawieszony na trzy miechy.

    > Oczywiscie, np w/w komendant.
    > Ale ... jak chcesz uzasadnic wyrzucenie, jesli nic nie wiesz, dowody ma
    > prokurator, a nawet jesli cos tam wiesz, to nie mozesz ujawnic w czasie
    > sledztwa ?

    Utrata zaufania wystarczy? Policja dostała zgodę na dostęp do nagrania
    po obróbce technicznej od proka, ale nie skorzystali.

    > Zdaje sie, ze malo ktory tam narzeka na taki typowy gwalt, z uzyciem
    > przemocy.

    Kilka jednak pamiętam,.

    > Raczej na osaczanie, wykorzystanie sytuacji.

    Nio więc z definicji nie bardzo jednak dobrowolne.

    --
    Shrek