eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-28 05:03:14
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Feb 2020 19:51:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > Naprawdę sądzisz, że jak jest trup i nagranie trzech gości bijącego
    > skutego, obecnego już trupa, traktującego go taserem niezgodnie z
    > instrukcją i duszącego to zarzut nieumyślnego spowodowania śmierci jest
    > z dupy wzięty? No można naprzykład porównać z zarzutem zniewarzenia
    > pomnika koszulką z brzydkim i obraźliwym słowem na "k";)

    > Wybacz - nie łapię.

    Masz nagranie jak trzech gosci bije skutego, razi pradem i dusi,
    a patolog pisze, ze zginal od dziury w sercu po kuli.

    Wiec komu zarzuty stawiasz i jakie ? :-)

    > Sprawca został zawieszony na trzy miechy.

    Czyli prawidlowo.

    > Utrata zaufania wystarczy?

    Brzmi jakos ogolnie. Potem przyjdzie PiS i utraci zaufanie do
    wszysstkich nie "swoich"

    > Policja dostała zgodę na dostęp do nagrania
    > po obróbce technicznej od proka, ale nie skorzystali.

    Jest to dobre uzasadnienie do powyzszego zarzutu ... ale moze woleli
    poczekac na wynik sprawy karnej.

    J.