eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-26 21:24:55
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2020 o 18:24, J.F. pisze:

    > A byly jakies aktywne dzialania ?

    No skoro nagranie leżało w sejfie u komendanta, to raczej samo się tam
    nie znalazło...

    > Bo raczej wyglada na to, ze prokurator od razu zabezpieczyl dowody,
    > a komendant mial w sejfie kopie, czy tez orginal po skopiowaniu, ktorego
    > nie mial prawa ruszac - wiec nie ruszal.

    A tak właśnie było?

    > O obok narzekasz, ze zarzuty sa stawiane z czapy :-)

    No pewna różnica jednak jest.

    > a zmarl od kuli :-)

    Jakiej kuli?

    > Nie, to chyba po amerykansku mialo byc - kierowca trafil Murzyna tak, ze
    > ten wpadl przez przednia szybe do srodka, wiec co my tu mamy - napad z
    > wlamaniem :-)

    Na nasza wersja jest taka, że policjant trafił obywatela:(

    > A jak chwile wczesniej wyszedl od lekarza z diagnoza "tetniak mozgu -
    > moze w kazdej chwili peknac" ?
    > Albo  zmarl np na skutek cukrzycy ?

    A nawet jak nie, to udowodnij, że chwilę wcześniej nie przekręcił się
    nagle i jak go samochód trafił to już nie żył:P

    > nie nastapilo ?

    Komendant chyba troszkę pokomendantował jeszcze... bo na emeryturę zdążył.

    > I tu mamy pewien problem logistyczny - bo dowody trzyma prokurator.
    > A on ma na celu sledztwo o ewentualne zabojstwo, a nie dobro sluzby ...

    A konieczne jest najpierw zdanie prokuratora? Bo wydaje mi się, że byli
    policjanci co wylatywali za mniesze sprawy.

    > Albo to dobrowolne stosunki byly - bo aresztanki potrzebowaly paru
    > przyslug.

    Takie dobrowolne jak między klerem a ministrantami...

    --
    Shrek