    From: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejazd dla rowerów
    Date: Wed, 1 Jan 2020 13:25:47 +0100
    <5...@g...com>
    <qug04j$rtm$2@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <qui1q5$tit$3@dont-email.me>

    Jacek Maciejewski w
    <news:qui1q5$tit$3@dont-email.me>:

    > A wróbelek jedną nóżkę bardziej. Jak mówisz "wyższy" to racz powiedzieć
    > jakie znaki nad czym.

    Ty masz jednak ostatnio problemy z głową!

    > Cholera, wysłało mi się im skończyłem.

    I to dowód na to -- nic się samo nie wysyła, zwłaszcza w 40Tude.

    > No dobra, można ustawić sobie dowolne znaki. Nawet takie które ruch
    > prawostronny w mieście zmienią na lewostronny.

    Pokażesz, prosze te przepisy.

    > Przytoczę 4 okoliczności
    > uzasadniające tą tezę:

    > 1. Oboje, kierowca auta spotykając się z rowerzystą na tym przejeździe
    > sądzą że nie mają pierwszeństwa.

    A po polsku?

    > Gorzej,

    dla kogo? Sam sie czepiasz, a te same "błedy" popełniasz

    > Ważne są ich *obowiązki* a te uniemożliwiają obu
    > ruszenie z miejsca jako pierwszy.

    Po pierwsze, to kto i co kazało sie zatrzymać?

    > No to co, mają sobie tak stać do us... śmierci?

    Mogą pójść na kawę do pobliskiej kawiarni...

    > 2. Takich skrzyżowań jest w mieście kilka na kilkaset. Po cholerę
    > wprowadzać wyjątek w regule? Żeby było trudniej?

    Te, jakich skrzyżowań?

    > 3. Piesi i rowerzyści są na tym skrzyżowaniu traktowani inaczej.

    Jakim skrzyżowaniu?

    > Pieszy wchodzi i sobie przechodzi przed maskami stojących aut. Rowerzysta musi
    > poczekać aż przejdą piesi, przejadą samochody z lewej czy prawej i dopiero
    > może przejechać.

    Tobie się na mózg rzuciło? Nie ma obowiązku ustępowania stojącym pojazdom, a
    można też zejść z siodełka i zostać pieszym.

    To jest tak jaskrawo bezsensowne że witki opadają.

    > Niektórzy mówią że rowerzysta może przejechać razem z pieszymi bo auta
    > stoją. No niestety, one są w ruchu (w sensie prawnym).

    Ale nie zbliżaja się do miejsca przecięcia kierunków ruchu... (nie my;ic ze
    skrzyżowaniem)

    > 3. Jeśli komuś zależało żeby podnieść bezpieczeństwo rowerzysty to po
    > pierwsze ma ich ogół za idiotów.

    I ma rację

    > Rowerzyści mają zwyczaj nie wjeżdżać pod samochody

    Mało widziałeś.

    I numerator ci się pojebał...?

    Mniej pij, mniej czytaj zielonego, może sie "odtrujesz"!

    --
    'Tom N'