    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Date: 12 Oct 2004 13:44:52 +0200

    > A w tym to co dziwnego jest ??????

    No a komornicze wezwanie to tez jest ok?

    > Jeśli istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa, moga
    > cię informować, że jeśli się okaże to prawdą (Np - zakup auta na
    > kredyt ... umowa precyzowana w ten sposób, że auto jest własnością
    > wierzyciela do całkowitej spłaty kredytu ... ty auto sprzedajesz bez
    > wiedzy,zgody wierzyciela - to co w tym dziwnego ?)

    A nie uwazasz ze jest to proba zastraszenia?
    Przeciez nie kazdy zna sie na prawie i jak dostanie pismo z informacją ze moze
    pojsc na dwa lata do wiezienia to od razu sie odezwie!
    A przeciez to nie jest sprawa karna tylko cywilna!

    > No jeśli wyrok (nakaz) jest, ty nic nie zrobiłes po otrzymaniu nakazu,
    > to nie rozumiem o so chozi ???

    Kurcze! Czy ty umiesz czytac?
    Przeciez musisz dostac wyrok!
    A jesli oni mowia ze juz zapadł wyrok, nie składając pozwu.
    No to trzeba pochwalic sady ze "z powietrza" wszczynaja postepowania cywilne!

    > Lepsze to niż wspomniane postępowanie egzekucyjne ... opłacać się
    > będzie i jednej i drugiej stronie ...

    Znow czytac nie potrafisz!
    A jesli nie jestes winien ani TPsa, ani IJ - to fajnie jest płacic za nic!
    A jesli byles winien 100 zl - oni proponuja ugode ty chcesz na nia przystac,
    a oni w chwile po twoim pismie zapominaja o swojej propozycji doliczajac kolejne
    'ustawowe' opłaty za pismo do 100 zł czyli jestes winien np. 100+200+100 i tak w
    kolko...

    Nie rozumiem twojego podejscia - no moze rozumiem jesli pracujesz w IJ?

    > Stasio Podróżnik

    Krzysztof
    ps. nie mam problemu z IJ tylko interesowalem sie kilkoma takim sprawami.