  • Data: 2004-09-20 15:42:43
    Temat: Re: Proszę o wyjaśnienie
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pola" :

    > Ok. Prezentujesz tu stanowisko prawników. Rozumiem to.
    > Tylko powiedz mi co ma zrobić osoba kiedy zapadł wyrok niesłuszny na
    podstawie
    > nieprawdziwych zeznań. I stosując Twoje wywody, udowodnienie tego faktu
    jest
    > raczej niemożliwe.
    >
    > Jakie szanse ma ta skrzywdzona osoba?

    Procedury sądowe zostały tak stworzone, by zminimalizować możliwość błędu,
    stąd też prawo skarżenia orzeczeń do wyższych instancji, co oczywiście nie
    wyklucza możliwości błędu organu orzekającego, gdyż proces dowodzenia faktów
    nie jest i nigdy nie będzie doskonały, w szczególności, gdy opiera się o
    dowód z zeznań świadków. Niestety po wyczerpaniu drogi sądowej, nie ma
    żadnej możliwości zmiany orzeczenia i na to nikt nie poradzi.
    ---
    Pzdr.