  • Data: 2006-11-25 13:37:22
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pardon, ale w coraz większym stopniu dochodzę do wniosku, że Ty i Pan
    > Andrzej

    ja bym stawiala na betonowego urzedasa z kompleksem malego fiutka
    (Tiger:-))

    > żyjecie na Saturnie, albo, jak mawia mój kumpel, "w d... byliście, g...
    > widzieliście".

    ktos kiedys powiedzial "nie ucz swini latac, bo nie nauczysz, a tylko
    swinie zdenerwujesz".

    Jezeli do mnie pijesz to sorry, ale nie ten adres ;-) Natomiast co do
    betonowych urzedasow, ktore uniemozliwiaja normalne relacje funkcjonowanie
    firm... to nawet nie chce mi sie dyskusji zaczynac, bo bedzie kolejny flame.
    A po co narzekac...

    Pozdrawiam,

    Andrzej