    From: "Piotr" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc - odszkodowanie
    Date: Sun, 1 Dec 2002 21:38:41 +0100

    > Napisz jaka to firma. I na ile wycenili Twoj samochod, bo ZADNA firma nie
    > naprawia samochodu do jego calkowitej ceny.
    >
    > Przede wszystkim, czy masz to na pismie, ze do tej kwoty (10 tys.) firma
    > zaplaci Ci za odszkodowanie, czy tylko slownie Ci powiedzial likwidator ?

    Firma to Daewoo. Likwidator oznajmił mi, że mogą mi zapłacić 2 500 zł, a
    wartość auta to ok. 10 tys i powyżej nie zwrócą mi kosztów naprawy, chociaż
    wie że mogą być znacznie wyższe, tu cytuję "to nie moja sprawa" (w urzędzie
    skarbowym podatek wyliczyli mi od 12 tys. zł, auto kupiłem za taką właśnie
    kwotę). Wartość podał w rozmowie telefonicznej, a kosztorys wstępny z jego
    pieczątką wysłał mi po kilku prośbach odbity na ksero - stad dowiedzialem
    sie jak mi to wyliczyl.

    Zapomniałem jeszcze o kilku istotnych błędach w postępowaniu likwidatora. W
    protokole oględzin popełnił kilka błędów m.in. napisał że skrzynię biegów
    mam manualną 5-cio biegową, a jest automatyczna 3 biegowa, szyby że mam
    bezbarwne, a te są oryginalnie przyciemnione w kolorze zielonym. Dopatrzyłem
    się również, że do naprawy nie uwzględnił tylnego błotnika, który też jest
    uszkodzony - mówi o tym nawet fakt wymiany zniszczonej listwy ochronnej.
    Zapomniał też dodać w opisie że auto posiada lakier perła co kilkakrotnie
    podkreślałem :(

    Nic już prawie z tego nie rozumiem, sam się już pogubiłem. Prawdopodobnie o
    to właśnie chodziło likwidatorowi. Przepraszam że się tak wyrażę ale
    likwidator dał mi do zrozumienia, że ma mnie gdzieś :(

    Co mam dalej zrobić? Póki co auto stoi i nie stać mnie na jego naprawę :(