  • Data: 2002-12-01 19:56:28
    Temat: Odp: Proszę o pomoc - odszkodowanie
    Od: "¤Kafarov" <y...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asdn2p$2c1$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > To jest koszmar. Zadzwoniłem do likwidatora i powiedziałem jaka jest
    > sytuacja. On poinformował mnie, że mogę się zdecydować na naprawę we
    własnym
    > zakresie, "oni" oddadzą mi pieniądze za poniesione koszta, ale do kwoty
    > wartości pojazdu, czyli według nich 10 tys. zł.

    Witam
    Napisz jaka to firma. I na ile wycenili Twoj samochod, bo ZADNA firma nie
    naprawia samochodu do jego calkowitej ceny.

    Przede wszystkim, czy masz to na pismie, ze do tej kwoty (10 tys.) firma
    zaplaci Ci za odszkodowanie, czy tylko slownie Ci powiedzial likwidator ?

    > Co mam teraz zrobić? Jestem załamany :( Nie stać mnie na naprawę we
    własnym
    > zakresie, dopiero kupiłem przecież auto, a jak dostanę te 2 500 zł to auta
    > za to nie zrobię :( Towarzystwo ubezpieczeniowe chce mnie okraść :(
    >
    > Proszę o pomoc!

    Napisz to o co Cie prosze, to Ci powiem co mozesz dalej w tej sprawie robic.

    Z powazaniem
    Kafar