  • Data: 2002-12-01 21:08:16
    Temat: Odp: Proszę o pomoc - odszkodowanie
    Od: "¤Kafarov" <y...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asdrvu$5vg$...@n...tpi.pl...

    > Firma to Daewoo. Likwidator oznajmił mi, że mogą mi zapłacić 2 500 zł, a
    > wartość auta to ok. 10 tys i powyżej nie zwrócą mi kosztów naprawy,
    chociaż
    > wie że mogą być znacznie wyższe, tu cytuję "to nie moja sprawa" (w
    urzędzie
    > skarbowym podatek wyliczyli mi od 12 tys. zł, auto kupiłem za taką właśnie
    > kwotę). Wartość podał w rozmowie telefonicznej, a kosztorys wstępny z jego
    > pieczątką wysłał mi po kilku prośbach odbity na ksero - stad dowiedzialem
    > sie jak mi to wyliczyl.

    Co do Twojej wyceny naprawy
    Napisales o lakierniku, a co z pracami blacharskimi ? Czyzbys byl w stanie
    sam go sobie naprawic ?
    W Poznaniu znajduje sie najwieksza w Polsce gielda samochodowa, moze tam
    dostaniesz czesci uzywane. Zapomnij o nowych czesciach, zadna firma
    ubezpieczeniowa nie zaplaci Ci odszkodowania wyzszego od wartosci pojazdu,
    sa na to wyroki Sadu Najwyzszego.
    Aha jeszcze jedno, jezeli masz mozliwosc, przeslij mi na maila zdjecia
    Twojego uszkodzonego samochodu.
    Uzyskaj od

    > Zapomniałem jeszcze o kilku istotnych błędach w postępowaniu likwidatora.
    > protokole oględzin popełnił kilka błędów m.in. napisał że skrzynię biegów
    > mam manualną 5-cio biegową, a jest automatyczna 3 biegowa, szyby że mam
    > bezbarwne, a te są oryginalnie przyciemnione w kolorze zielonym.
    Dopatrzyłem
    > się również, że do naprawy nie uwzględnił tylnego błotnika, który też jest
    > uszkodzony - mówi o tym nawet fakt wymiany zniszczonej listwy ochronnej.
    > Zapomniał też dodać w opisie że auto posiada lakier perła co kilkakrotnie
    > podkreślałem :(
    Napisz odwolanie do Deawoo, o wykonanie nowej kalkulacji kosztow naprawy, bo
    ta jest niewlasciwa i zarzadaj na pismie od Daewoo, do jakiej wysokosci
    mozesz naprawiac samochod. Jest to BARDZO WAZNE ! Bo moga Ci zaplacic
    wartosc szkody calkowitej, tj. roznica miedzy wartoscia pojazdu, a wartoscia
    pozostalosci, wtedy w ogole nie bedzie o czym mowic. Najpierw walcz o
    wysokosc odszkodowania, a potem mysl o naprawie, bo innego wyjscia nie masz.
    Moze znajdziesz jakiegos blacharza, ktory Ci to naprawi, dobry blacharz
    odbuduje poszycie drzwi, chyba ze masz do wymiany drzwi kompletne.

    Pozdrawiam

    I czekam na zdjecia.