    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z windykatorami
    Date: Wed, 09 Mar 2005 13:15:43 +0100

    Re to: _ValteR_ [Wed, 9 Mar 2005 13:16:11 +0100]:

    > To znaczy że nie mają tej podstawy :)

    Domyslam sie, ale dosc pewnie mowila ze "bo my mamy kilka
    lat na to!", dlatego zastanawiam sie z czym moga mi tam
    wyskoczyc i co zrobic zeby zalatwic to za jednym zamachem,
    tak zeby nie latac jak z pecherzem co chwile bo troche
    mnie to juz draznic zaczyna.

    Spytalam o podstawe, powiedziala ze "prawna". Stwierdzilam,
    ze ja znam trzy: kodeks cywilny, prawo przewozowe i kodeks
    wykroczen (przegrzebalam sie troche przez to) i tam wszedzie
    jest o jednym roku + czas na zawiadomienie i reakcje, czyli
    max. rok i 5 miesiecy. Czyli tak czy siak, dawno juz jest
    po tym terminie (od ostatniego rzekomego mandatu minelo do
    tej pory 25 miesiecy).

    Ona mi na to "Pani ma swoje podstawy, my mamy swoje! Prosze
    przyjsc to bedziemy sobie wyjasniac!"

    No i wlasnie nie wiem, co to moga byc te ich podstawy i jak
    to wyjasnic zeby ta czesc juz miec z glowy i zajac sie tym
    podpisem juz tylko?

    Kira