  • Data: 2005-03-09 17:04:47
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Robert Tomasik [Wed, 9 Mar 2005 16:50:09 +0100]:

    > Nigdzie w chwili obecnej. jeśli Cie pozwą do sądu,
    > to wówczas odpierasz ich rtoszczenie krótkim stwierdzeniem,
    > ze się przedawniło.

    No w przypadku jednego juz sie do mnie ta kancelaria ichna
    odzywala twierdzac ze wlasnie sprawe sklada. Slac im juz
    teraz, czy poczekac az zloza? Jakies pismo mi przyjdzie?

    > Po co chcesz tam do nich iść?

    W sumie to masz racje, chyba sie zagalopowalam. W sumie
    to oni maja do mnie interes, niech sami laza... Dzieki
    za przystopowanie :)

    Kira