  • Data: 2005-03-09 15:21:39
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: _ValteR_ [Wed, 9 Mar 2005 13:33:15 +0100]:

    > Własnie dlatego nic nie wyjaśniają - zeby ktoś poczuł się
    > niepewnie i zastanawiał się co oni tam mają.

    No to im sie udaje ;) W sumie to juz sie nie dziwie ze im
    takie numery przechodza, ja akurat cholera jestem i bede
    mocno oporna, ale kupa ludzi machnie reka i zaplaci...

    W sumie to nie jest to przypadkiem wyludzanie pieniedzy?

    > Proponuję bezczelność - jesteś pewna że to nie są prawdziwe
    > mandaty, to niech sami przychodzą jak mają sprawę, tobie nie
    > płaca za zajmowanie sie ich sprawami.
    [...]
    > To taktyka każdego nękacza - zmuszanie do kontaktów.

    Ty, no wlasnie -- a gdybym im po prostu wyslala poleconym
    za potwierdzeniem odbioru informacje ze roszczenia sie juz
    i tak przedawnily?

    W sumie to chyba nie ma konkretnego powodu dla ktorego
    mialabym ruszac swoj cenny tylek i latac do nich, skoro
    i tak nie maja podstaw mnie ganiac, nie?

    A ja sie w tym czasie zajme tym, w czym *ja* mam interes,
    czyli swoim podrobionym podpisem.

    Jak myslisz?

    Kira