  • Data: 2005-03-10 14:05:27
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Kira* wrote in <news:d0n4ba$f08$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Ty, no wlasnie -- a gdybym im po prostu wyslala poleconym
    > za potwierdzeniem odbioru informacje ze roszczenia sie juz
    > i tak przedawnily?

    Jak chcesz. Ja bym nic nie robił, a jakby zadzwonili to kazałbym im
    się bujać. Jak zagrożą wpisem do biura informacji kredytowej (czy
    jakoś tak) to powiedz że bezpodstawne umieszczenie tam kogoś to
    dopiero jest kanał i wtedy oni bekną. Trzeba się nauczyć odpowiednio
    grozić - bez krzyków, wygrażania policją itd. Najlepsza jest odpowiedź
    'sugerująca' - ty nawet nie musisz spełnić tej groźby (oni też tak
    robią tylko bez odrobiny finezji).

    --
    Wiedza jest łaskawa - ochrania ludzi przed myśleniem