  • Data: 2005-03-09 22:39:09
    Temat: Re: Problem z windykatorami
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > No w przypadku jednego juz sie do mnie ta kancelaria ichna
    > odzywala twierdzac ze wlasnie sprawe sklada. Slac im juz
    > teraz, czy poczekac az zloza? Jakies pismo mi przyjdzie?

    Jesli rzeczywiście wystąpią do sądu (wątpię), to prawdopodobnie
    otrzymasz z sądu nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym wraz z
    pozwem. Jeśli go dostaniesz, masz 14 dni na wniesienie sprzeciwu. W
    sprzeciwie piszesz że przede wszystkim roszczenie się przedawniło, a
    poza tym wskazujesz dowody na to, że to nie mogą być wezwania dla
    Ciebie. Wystarczy samo przedawnienie, ale na wszelki wypadek warto
    napisać wszystko. Jeśli będziesz mieć wątpliwości - idź do powiatowego
    rzecznika konsumentów albo Federacji Konsumentów, powinni pomóc. Tylko
    odbierz ewentualne pismo z sądu, czytaj pouczenia, nie przekrocz terminu.

    KG