  • Data: 2007-02-27 11:11:43
    Temat: Re: Problem z pracownikiem i wypowiedzeniem
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:pan.2007.02.27.08.41.21@olgierdrudak.com...

    > Nie ma takiego sposobu. Trzeba było mu dać dyscyplinarkę osobiście. Albo
    > spróbuj ustalić kiedy dostał to pismo i kiedy naprawdę dotarł do lekarza.

    Teoretycznie mogło byc tak ze sie zle poczuł i poszedł do lekarza (a nie
    pozucił prace) i jesli tak to psrzeda w sądzie to trudno bedzie tobie cos z
    tym zrobic.

    Ale jesli chce odejsc - a pewnie chce - to mozesz mu utrudnic życie i nie
    zwalaniac go. Wycofaj dyscyplinarke i zobacz co dalej. Jak nie bedzie
    przychodził do pracy a nie bedzie zwolnienia wtedy dasz mu dyscyplinarke
    jeszcze raz. Wiedząc na co sie szykowac mozesz zadbac o to by sprawdzic czy
    faktycznie chporuje etc..

    Poza tym jak nie zwolnisz go tylko sam odejdzie - wówczas nie bedzie miał
    zasilku dla bezrobotnych. Na porozumienie stron to tez bym sie na twoim
    miejscu nie godził - no bo co z tego masz. Jak złozy wypowiedzenie zawsze
    mozesz zwolnic go z obowiązku swiadczenia pracy - ale jak uwazasz.

    A.