eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z TPSA !! › Re: Problem z TPSA !!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z TPSA !!
    Date: Sat, 3 Mar 2012 10:00:42 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <jisq4a$3cf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jirpb0$dj$1@inews.gazeta.pl> <jisnm1$qmq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330768842 3471 172.20.26.238 (3 Mar 2012 10:00:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Mar 2012 10:00:42 +0000 (UTC)
    X-User: logiznam
    X-Forwarded-For: 77.252.190.222
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:699354
    [ ukryj nagłówki ]

    imsure <i...@g...pl> napisał(a):

    > miałem podobny przypadek, przy przedłużeniu umowy na internet,
    > też z dnia na dzień mi wyłączyli przez pomyłkę.

    Pomyłka , ludzka rzecz. A któż nie popełnia błędów?! Tylko ten co nic nie
    robi. Tu jest zasadnicza różnica pomiędzy Twoim, a moim przypadkiem. Jak
    twierdzisz, i zapewne jest to prawdą, TPSA coś tam niechcący zawaliła. W moim
    przypadku jest to działanie wyczerpujące wszelakie znamiona OSZUSTWA Z
    PREMEDYTACJĄ..

    > po miesiącu dzwonienia i składania skarg na błękitną
    > poddałem się i rozwiązałem z nimi umowę i podpisałem z innym operatorem,
    > po kilku dniach miałem telefon i internet na innym numerze.
    > Sprawa z tepsa ciągnęła się chyba z pół roku,
    > po dwóch miesiąca przysłali mi pismo, że to ich wina i dobrowolnie
    > ukarali się kwotą jednego abonamentu. Potem słali faktury przez kilka
    > miesięcy
    > zgodnie z nową umową i domagali się zapłaty. Po interwencji w UKE dali mi
    > spokój.
    >

    Ano widzisz, dobrze zdawali sobie sprawę z tego co czynią. 90% będących w
    podobnej sytuacji macha na to ręką i cieszy się z "odszkodowania" w postaci
    jednago miesiąca gratis. Ja im tego do Pani Nędzy nie mam zamiaru popuścić,
    rachunki płacę na poziomie 1kPLN/miesiąc, więc chyba należe do wyjątkowej
    klienteli. Stąd pytanie zawarte w głównym wątku : jak to skutecznie i boleśnie
    dla operatora przeprowadzić!! Za oszustwa popełnione Z PREMEDYTACJĄ jestem
    MŚCIWY !!

    MH


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1