  • Data: 2012-03-04 08:53:09
    Temat: Re: Problem z TPSA !!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-03 22:50, Użytkownik witek napisał:

    > Oni są odpowiedzialni, ale wieszanie psów na tepsie nie ma sensu, bo
    > nikt tam po za jednym bałwanem winny tego nie jest.
    >
    > Normalnie powinien wyleciec tego samego dnia w ktorym jego szef sie
    > dowie co zrobił.

    Jesteś w błędzie, winnych jest sporo więcej i zajmują stanowiska
    na których są nie do ruszenia. Gdyby przedstawiciel handlowy
    wiedział za pospolite oszustwo wywalą go z pracy nie oszukiwał by.
    Problem leży w fakcie że to takich zagrań namawiają go jego
    przełożeni, w ichnim dziale marketingu od wielu lat liczą
    się tylko wyniki teoretyczne, jak ktoś nie wyrabia normy to
    podpisuje umowy za klientów i już ma normę, nikogo nie interesuje
    jak ją wyrobił i co gorsza nikt się nie przejmuje jakie opinie
    o firmie mają jej klienci.