  • Data: 2012-03-03 10:00:42
    Temat: Re: Problem z TPSA !!
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    imsure <i...@g...pl> napisał(a):

    > miałem podobny przypadek, przy przedłużeniu umowy na internet,
    > też z dnia na dzień mi wyłączyli przez pomyłkę.

    Pomyłka , ludzka rzecz. A któż nie popełnia błędów?! Tylko ten co nic nie
    robi. Tu jest zasadnicza różnica pomiędzy Twoim, a moim przypadkiem. Jak
    twierdzisz, i zapewne jest to prawdą, TPSA coś tam niechcący zawaliła. W moim
    przypadku jest to działanie wyczerpujące wszelakie znamiona OSZUSTWA Z
    PREMEDYTACJĄ..

    > po miesiącu dzwonienia i składania skarg na błękitną
    > poddałem się i rozwiązałem z nimi umowę i podpisałem z innym operatorem,
    > po kilku dniach miałem telefon i internet na innym numerze.
    > Sprawa z tepsa ciągnęła się chyba z pół roku,
    > po dwóch miesiąca przysłali mi pismo, że to ich wina i dobrowolnie
    > ukarali się kwotą jednego abonamentu. Potem słali faktury przez kilka
    > miesięcy
    > zgodnie z nową umową i domagali się zapłaty. Po interwencji w UKE dali mi
    > spokój.

    Ano widzisz, dobrze zdawali sobie sprawę z tego co czynią. 90% będących w
    podobnej sytuacji macha na to ręką i cieszy się z "odszkodowania" w postaci
    jednago miesiąca gratis. Ja im tego do Pani Nędzy nie mam zamiaru popuścić,
    rachunki płacę na poziomie 1kPLN/miesiąc, więc chyba należe do wyjątkowej
    klienteli. Stąd pytanie zawarte w głównym wątku : jak to skutecznie i boleśnie
    dla operatora przeprowadzić!! Za oszustwa popełnione Z PREMEDYTACJĄ jestem
    MŚCIWY !!

    MH