  • Data: 2012-03-04 11:13:45
    Temat: Re: Problem z TPSA !!
    Od: grzech <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-04 09:53, RadoslawF pisze:

    > Jesteś w błędzie, winnych jest sporo więcej i zajmują stanowiska
    > na których są nie do ruszenia.

    Masz całkowitą rację. Sam jestem po niemiłej przygodzie z TP S.A. i na
    swoim przykladzie mogę stwierdzić, że takiego bezmózgowia i dyletanctwa
    jak w tej firmie to nigdzie nie spotkałem. Opisywanie mojej "przygody" z
    tą firmą zajęłoby sporo miejsca i mogłoby służyć jako scenariusz dla
    komedii w stylu Barei. Jeśli wiec mogę kogoś ostrzec, to ostrzegam i
    zalecam trzymać się od TP S.A. jak najdalej.