    From: abd <t...@t...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo w skrajnych przypadkach
    Date: Sun, 26 Jun 2005 15:26:05 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > Być może Ci się taki układ prawa nie podoba. Ale nie sędzia to wymyślił,
    > tylko posłowie tak skonstruowali kodeks karny. I tak właśnie jest.

    Ustawa zasadnicza jest nadrzedna i ten paragraf jest sprzeczny z nia.

    > Chociaż ktoś jest przestępcą, to nie można go tak nazywać, dokąd się mu
    > tego nie udowodni. I tyle. Mnie sie taka konstrukcja osobiście podoba.

    Czyli Hitler nie byl przestepca? Ksiadz Tomás de Torquemada tez nie byl
    Henryka Bochniarz tez nie jest, choc sam Miller stwierdzil ze nakradla
    wiele milionow?

    Wyrok mamy w pare tygodniu po przegraniu przez polski rzad kolejnej
    sprawy w Strasbourgu. IDENTYCZNEJ. Widac bez usuwania skorumpowanych
    politykow w togach nie zrozumieja oni ze tylko prawo do swobodnej
    wymiany pogladow zapewnia normalne funkcjonowanie spoleczenstwa. A
    jezeli politykowi (Wachowskiemu) nie podoba ze ktos go KRYTYKUJE, to
    niech siedzi w domu o oglada TV Trwam.

    > podmiotu A nie

    > Prawnik, to taka istota, która znajdzie uzasadnienie prawne dla dowolnej
    > bzdury.

    W wypadku sedziego nazywa sie to "kurwa". PRLowskie metody. Dajcie
    czlowieka a ja znajde paragraf. Wyrok przeciwko Kaczorowi jest
    przegieciem na calego. Farsa sadownictwa. Patrz: nie-przestepca Hitler.

    To samo dotyczy Komisji manipulowanej przez specsluzby.