  • Data: 2005-06-01 19:54:12
    Temat: Re: Prawo prasowe, ceznura etc.
    Od: nomysz <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] wrote:

    > a nie miales moze regulaminu forumowego?
    > to by ratowalo przed takimi sprawami - osoba ktora cos pisze akceptuje
    > regulamin czyli mozliwosc kasowania postow przez administratora/moderatora

    Był regulamin. Tzn. o ile można nazwać regulaminem to, co stworzyliśmy
    ze znajomymi. Są tam m.in. takie punkty:

    "4. Administratorzy NIE MUSZĄ tłumaczyć się ze swoich decyzji.
    Moderatorzy mogą, ale też nie muszą. "

    oraz

    "1. Wszelkie wypowiedzi dyskryminujące czy godzące w imię innych
    użytkowników oraz wyrażenia wulgarne będą karane podwójnie; Po pierwszym
    ostrzeżeniu, następne takie zachowanie skutkuje banem; w przypadku
    oczerniania moderatorów lub adminów grozi ban.

    2. Wypowiedzi nie wnoszące nic do pierwotnego tematu wypowiedzi będą
    usuwane. "

    I wszystko było w porządku, dopóki lokalni przeciwnicy władzy w mieście
    nie zrobili sobie z tego forum miejsca do walki. Politycy jacy są każdy
    widzi, postanowili się zemścić. Efekt jest taki, że złożony jest
    przeciwko mnie donos w prokuraturze :/