  • Data: 2005-06-02 01:16:16
    Temat: Re: Prawo prasowe, ceznura etc.
    Od: nomysz <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > OIDP chodziło o serwis miejski z podczepionym forum.

    Nie, nie... nic z tych rzeczy. To po prostu nasza prywatna strona, która
    w tytule ma nazwę naszej miejścowości. Za serwer płacimy my, z własnej
    kieszeni. Nigdzie nie było to rejestrowane. Bo chyba nie ma takiego
    przymusu ? Pare osób miało chęci, zainwestowało, zrobiło stronę,
    zareklamowało w kilku lokalach i tyle. Akcja całkowicie harytatywna.

    > Mnie ciekawi mina prokuratora dotyczaca lokalizacji i właściwości ;-)

    Już były pierwsze problemy.
    - Gdzie jest to forum?
    - Na serwerze.
    - A gdzie jest serwer?