  • Data: 2005-06-02 14:27:13
    Temat: Re: Prawo prasowe, ceznura etc.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Nie ma też stosownego numeru ISSN, ani nie jest zarejestrowane w Bibliotece
    > Narodowej...

    Wydawnictwa elektroniczne nie muszą, chociaż moga. A wracając do
    meritum, już pisałem wcześniej, że wydawało mi sie, iż chodzi o portal z
    podpiętym forum do dyskusji o konkretnych materiałach. Jeżeli jest to
    "czyste" forum, wtedy rzeczywiście PP nie ma zastosowania. Chociaż w
    wielu przypadkach PP bardziej pomaga niz przeszkadza ;-)

    M.