  • Data: 2005-06-01 21:23:38
    Temat: Re: Prawo prasowe, ceznura etc.
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nomysz" <n...@m...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l67q$3nk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to jeszcze kwestia "formalności". O donosie zostałem poinformowany
    > telefonem z chyba prokuratury. Kobieta, która dzwoniła za bardzo nie
    > była rozmowna, bo jak powiedzała: "Nie może udzielać informacji na ten
    > temat, bo nie jestem jeszcze stroną" (cokolwiek to znaczy :) ). Jest w
    > ogóle możliwość, aby dowiedzieć się, jaki konkretnie stawia się mi
    > zarzuty? Coś powinienem teraz robić, czy po prostu mam czekać na rozwój
    > sytuacji?

    A skąd wiesz, że ona była z prokuratury? Może ktoś próbuje Cię nastraszyć?
    :-)))

    IMVHO regulamin forum wyjaśnia kwestię, a fora dysusyjne na serwerach
    prywatnych nie podlegaja prawu prasowemu.

    I co to w ogóle za zarzut, że "jest cenzura"??? Na forum GW tez jest, na
    forum Onet.pl tak samo...

    Zobaczysz - jeszcze ci ta sprawa (o ile w ogóle to jest jakaś sprawa)
    przysporzy chwały ;-)))

    A tak na wszelki wypadek - myslisz, że da się odzyskać te pokasowane posty?
    Bo jeśli są w nich "bluzgi" - to IMVHO miałes nawet OBOWIĄZEK usunąć je ze
    SWOJEGO serwera...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński