  • Data: 2005-09-26 12:08:41
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Efendi" <f...@r...di> napisał w wiadomości
    news:dh8ngh$d51$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na tej podstawie nie miałbym przypuszczam najmniejszych szans sądzenia
    > się.
    > Pozew dotyczy czego innego. Nie podejmuję się walczyć o język polski na
    > rozmowach kwalifikacyjnych, chyba, że nadarzy się taka okazja.

    Pozew dotyczy jak sadze odmowy zatrudnienia (czy tez rezygnacji z niego po
    prawie przyjeciu Cie juz do pracy) po dowiedzeniu sie o powodzie Twojej
    niepelnosprawnosci, zgadlam?

    Ten proces bedzie ciekawy i informuj o nim. Sadze, ze rozwazana kwestia
    bedzie to, czy Twoj rodzaj niepelnosprawnosci moze stanowic przeszkode i
    zagrozenie dla sprawnego wykonywania przez Ciebie obowiazkow i narazac firme
    na straty z powodu duzego prawdopodobienstwa Twojego zlego wykonania ich
    (lub gdy prawdopodobienstwo jest male, ale strata bylaby bardzo duza).
    Zgadzamy sie chyba, ze nie zatrudnienie na telemarketera osoby gluchej albo
    osoby chodzacej o kulach na gonca nie jest dyskryminacja, poniewaz nie
    posiadaja oni cech niezbednych do poprawnego wykonywania zawodu i bez
    watpienia osoby sprawne sluchowo/ruchowo wykonaja te prace o wiele lepiej -
    wiec jest to dozwolone "dyskwalifikowanie" po kwalifikacjach i cechach
    kluczowych dla wykonywania zawodu.

    Szkoda, ze - skoro juz robisz z tego afere na newsach - nie podajesz
    dokladnie swojej choroby. Zalamanie nerwowe z tego co wiem nie jest
    jednostka chorobowa, z powodu ktorej mozna siedziec 7 lat na rencie, na
    innej grupie piszesz, ze chodzilo o chorobe psychiczna. Podanie tej choroby
    wprost i stanowiska, na jakie aplikowales pozwoliloby zorientowanym w tej
    galezi prawa z duzym prawdopodobienstwem przewidziec orzeczenie. a tak, to
    mozemy sobie lac wode.

    I.