  • Data: 2009-08-29 19:30:36
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 29 sierpień 2009 15:31
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0908291526331.3880@quad>):

    > IMVHO problem bierze się z tego, czy za kryterium można uznać
    > "widzimisię".

    A czemu nie? Na imprezę w domu też dobieram znajomych wg tego kryterium.
    I nie, nie ma różnicy, że dom jest prywatny, a klub publiczny, bo właśnie
    bulwa nać nie jest publiczny. jest prywatny i wejście jest wg kryteriów
    właściciela. Amen.

    > Nie widzę powodów, dla których nie miałyby nim być zarówno
    > bieżące jak i przeszłe zachowania, które dałyby się udowodnić
    > i byłyby obiektywnie określone.

    Ale dlaczego?

    a) nie ma czegoś takiego jak obiektywizm
    b) dlaczego usiłujesz zmusić mnie, abym na prywatną imprezę wpuszczał wg
    Twoich kryteriów? Ja mam MOJE. I MOJE subiektywne moje będą decydowały.

    Jak Ci panienka odmówi, bo jej się nie spodobasz, to też będziesz chciał ją
    zgwałcić, bo cię dyskryminuje? Dla upodobnienia sytuacji z klubem załóżmy,
    że jest łatwa i że daje wszystkim na imprezie, a Tobie jednemu odmówiła.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)