  • Data: 2005-01-01 20:42:26
    Temat: Re: Prawo do dokumentacji medycznej
    Od: "Reader" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, to mi dużo dało.
    Jednakże w przypadku zatajania co począć ??
    W dodatku dochodzi kwestia nieprawidłowego leczenia - więc jest duże
    prawdopodobieństwa chęci zatajenia dokumentacji, lub zfałszowania przez p.
    doktor.

    Do jakiego organu złożyć zatem informację o popełnieniu przestępstwa
    (prokuratura, czy pośrednio przez policję) i potrzebie zabezpieczenia
    dokumentacji ??

    pozdro
    Reader

    "pissmejker" <p...@t...pl> wrote in message