    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Date: Wed, 4 Aug 2010 12:04:17 +0100

    news:4c59468b$1@news.home.net.pl...

    > Nie, to ty jesteś tępy.

    Fajna masz piaskownic?

    > Przepisy muszą być jednoznaczne i precyzyjne.

    Pod jaki paragraf podchodzi twoja tepota?

    > Jak widać, to ją sformalizuj.

    Zyrandol to nie to samo co mlot pneumatyczny - starczy tepkaczku z
    piaskownicy?
    Moze w pisakownicy nie ma roznicy miedzu zabawkami, ale wierz mi ze w
    doroslym zyciu miedzy zalozeniem zyrandola a pracami budowalnymi jest
    potezna roznica, nie moge ci opisac teraz jaka bo to dlugi temat, ale moge
    odeslac cie do wikipedi - wpisz roboty budowlane i jak juz p[oczytasz wpisz
    zalozenie zyrandola - wowczas moze dojdziesz wrszcie do sedna gdzie lezy
    roznica, tak jak z niedzielea czy czwartkiem.

    > Bo to jest prawo, a nie jaśniepańska wola.

    To pod jaki paragraf podchodzi oddychanie?

    > Niejednoznaczne przepisy to poważne zagrożenie tak dla prawa jak i
    > wolności. I genialna pożywka dla korupcji.

    Jak wyzej, gdzie przepis, ze mozesz oddychac?

    > [ciach]

    > Nie, nie szanujesz, tępaku.

    To nie czytaj - i idz do piaskownicy sie bawic.

    > I publicznie kaleczysz język.

    Masz na to paragraf?

    > [ciach]

    > Kombinuj dalej.

    Znaczy, twierdzisz, ze w niedziele budowlancy pracyja za darmo? Super!
    Daj tylko jeszcze pod to paragraf.

    > Zbieg okoliczności.

    Buhehehehe - ty jestes zbiegem okolicznosci...
    Daj przepis na to ze to zbieg okolicznosci - a nie jasniepanskie wynuzenia.

    > Zależy gdzie.

    Na calym swiecie - tepaku (poza polska?)

    > Obecni wiedzieli, że wprowadzają się na teren, gdzie prace budowlane
    > jeszcze będą trwać.

    I nie przeszkadza to szanowac juz tam mieszkajacych, ktorzy nomeomen za to
    zaplacili, i ci budowalncy maja kase wlasnie od tych lokatorow i
    mieszkancow. Panial tepak?

    > Trzeba było uważać na lekcjach, tępaku.

    No dawaj to prawo fizyki o pracy w niedziele.... hehehehe
    Jestes geniuszem!

    > [ciach]

    > Tylko by nie dostali za to pieniędzy. Ponownie rozumujesz, jak dziecko.
    > Dziurę budżetową łatałbyś drukowaniem gotówki?

    Ale dostali by za pozostale 5 czy 6 dni - tak? czy w poslce placi sie tylko
    za niedziele?
    Dziure budzetowa? A ty ja zrobiles? To ja zatkaj!
    O dodruk kasy sie nie martw PO PiS pieknie juz dodrukowuje kase od 1997
    roku:)))
    ABo jak sadzisz, dlaczego VAT tyrzeba podnies - geniuszu!

    > [ciach]

    > Bełkoczesz. Piszesz tak, jak pijany mówi. Bełkotliwie. Pisz starannie i
    > poprawnie.

    A co kluci sie?

    > [ciach]

    > Wiesz, burżuju, nie każdego stać na to, żeby wynajmować specjalistów do
    > każdej dupereli.

    A co w takim razie z ta dziura buzdetowa, bo teraz juz masz rozdwojenie
    jazni... raz musza ludzie pracowac w niedziele a teraz muwisz, ze cie nie
    stac....