  • Data: 2010-08-04 11:54:37
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Nie domagał się. Uważał, że taki zakaz powinien wynikać z norm
    > ogólnych (choćby wspomniany kodeks wykroczeń poparty orzeczeniami).

    A kto powoływał się na "świetlany przykład" przepisów w UK?
    [ciach]

    > Jest dostępny, albo nie jest. I co z tymi, którzy się wprowadzili przed
    > jego powstaniem?

    To ci raczej nie trafią na budowę tuż pod oknem, tylko w pewnym oddaleniu.

    [ciach]

    > Nie, ale jeśli kościół wybuduje się obok Ciebie, to kto wie ;)

    Tylko że wtedy, jako strona zainteresowana sprawą, mogę protestować na
    etapie wydawania pozwolenia na budowę dla kościoła i zażądać np.
    tłumików na dzwonach ;)